خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

تور اروپا بهار و تابستان 1402

تور اروپا بهار ۱۴۰۲

تور های متنوع اروپا پارمیس سیر پارس

تور-فرانسه-پارمیس سیرپارس

تور-فرانسه+هلند پارمیس سیرپارس

تور فرانسه_اسپانیا پارمیس سیر پارس

تور فرانسه+هلند +آلمان پارمیس سیر پارس

تور فرانسه+اسپانیا+ایتالیا پارمیس سیرپارس

تور اسپانیا+ایتالیا پارمیس سیر پارس

تور اسپانیا_آلمان_هلند_فرانسه پارمیس سیر پارس

تور اسپانیا,ایتالیا,سوئیس,آلمان پارمیس سیر پارس

 

تور اروپا بهار ۱۴۰۲ بهترین زمان برای تجربه سفر به شهرهای اروپایی است. دمای هوا در این فصل، به ایده‌آل‌ها نزدیک می‌شود و تقاضاها برای تورهای اروپایی بهاری، بیشتر می‌شود. در این صفحه، می‌توانید قیمت تورهای اروپا بهار ۱۴۰۲ را ببینید و پکیج‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

اگر منظور از بهترین زمان تور اروپا، آب و هوا باشد، پیشنهاد ما بهار و پاییز است چون در این دو فصل، دمای هوا در اروپا به حالت متعادلی می‌رسد. البته در این اوقات هم ممکن است شاهد تغییر ناگهانی هوا باشید اما بیشتر روزها، هوای دلپذیری را تجربه خواهید کرد.

ویزای شنگن، مهمترین مدرک تور اروپا

همانطور که اشاره شد، ویزای شنگن یکی از مهمترین مدارک تور اروپا در حوزه شنگن است که مسافران پیش از سفر باید آن را تهیه کنند. معمولا تهیه ویزا، ۲ هفته کاری زمان می‌برد و لازم است یک بار برای انگشت نگاری به سفارت کشور مقصدتان مراجعه کنید.

ممکن است با توجه به مقصدی که انتخاب می‌کنید، مدارک لازم برای تهیه ویزای شنگن متفاوت باشد، از این رو لازم است جداگانه درباره مدارک لازم برای کشور مورد نظرتان تحقیق کنید.

ممکن است بعد از بررسی مدارک، سفارت درخواست ویزای شما را رد کند. در این صورت امکان سفر ندارید. اما اگر ویزای همراهانتان تایید شده باشد، بهتر است سفرشان انجام شود چون اگر سفرشان را لغو کنند، امتیاز منفی برای ویزای شنگن آنها محاسبه می‌شود.

پروازهای تور اروپا چگونه است؟

تور اروپا با ایرلاین‌های مختلفی برگزار می‌شود. اگر از ما بپرسید بهترین پرواز تور اروپا از نظر کیفیت کدام است، ترکیش ایرلاین را نام می‌بریم. اما این پرواز ممکن است کمی گران باشد و شما بخواهید هزینه کمتری برای پرواز بپردازید.

پروازهای قطر و امارات، دیگر پروازهای تور اروپا هستند که کمی طولانی‌تر هستند اما یک ویژگی خوب دارند و آن اینکه با گرفتن پرواز قطر یا امارات، این امکان را دارید که یک شب در قطر یا امارات اقامت رایگان داشته باشید و ویژگی دیگر، ارزان‌تر بودن این پروازها نسبت به ترکیش ایرلاین است.

تور ترکیبی اروپا

با دیدن تورهای اروپا احتمالا بین انتخاب تورهای ترکیبی اروپا و تورهایی که یک مقصد مشخص دارند، مردد باشید. اینکه کدام یک را انتخاب کنید، بستگی به علایق و سبک سفر شما دارد. ما در این قسمت، از تفاوت این دو نوع تور اروپا می‌گوییم تا راحت‌تر بتوانید انتخاب کنید.

معمولا تورهای ترکیبی اروپا، بین دو تا سه شهر در کشورهای مختلف اروپایی برگزار می‌شوند. در هر کدام از شهرها، دو تا سه روز اقامت دارید و می‌توانید از جاذبه‌های شاخص آن شهر بازدید کنید. بعد با هواپیما یا گاهی اوقات به صورت زمینی، به مقصد بعدی می‌روید. با توجه به اینکه کشورهای اروپایی کوچکند و به یکدیگر نزدیک هستند، زمان زیادی برای جابه‌جایی تلف نمی‌شود. بعضی از تورهای اروپا نیز، تور دور اروپا هستند که هم تعداد روز اقامت تورهای دور اروپا بیشتر است و هم کشورهای بیشتری در برنامه سفر تورهای دور اروپا هستند.

ویژگی مهم انتخاب تور ترکیبی اروپا این است که شما با یک سفر، موفق به دیدن چند کشور می‌شوید و در واقع یک بار ویزا می‌گیرید و چند کشور را می‌بینید. اما دو عیبی که انتخاب تورهای ترکیبی اروپا دارد این است که هم گرانتر از انتخاب تورهای تک مقصدی تمام می‌شود (چون ترنسفر بین شهرهای مختلف را دارد) و هم اینکه شما فرصت زیادی برای گردش در یک شهر را ندارید و ممکن است فقط موفق به دیدن چند جاذبه مهم شوید.

نکته‌ای که درباره تورهای ترکیبی باید توجه کنید این است که ورود شما باید به مقصدی باشد که ویزای شنگن را برایش دریافت کرده‌اید، امّا خروجتان می‌تواند از هر مقصدی باشد. البته برای جابه‌جایی بین مقاصد هم لازم است دلیل موجهی داشته باشید وگرنه ممکن است مانع جابه‌جایی شما شوند.

پرطرفدارترین تورهای اروپا از نگاه ایرانی‌ها

در حال حاضر، پرطرفدارترین تورهای اروپا که مسافران بیشتری دارند شامل فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و آلمان می‌شود. امّا همانطور که گفتیم، تورهای اروپا به همین موارد محدود نمی‌شوند و تورهای اروپایی مختلفی به مقاصد دیگر هم برگزار می‌شوند. در ادامه تعدادی از همین تورهای اروپایی محبوب برای ایرانی‌ها را مختصر توضیح می‌دهیم.

تور فرانسه

رویای دیدن ایفل و قدم زدن در شانز‌لیزه در ذهن خیلی از مسافران، آنها را به پایتخت فرانسه، پاریس، می‌کشاند. در تور فرانسه می‌توانید یک دل سیر پاریس را بگردید و در کافه‌هایش استراحت کنید و میان جاذبه‌های فراوانش بچرخید. تورهای فرانسه معمولا یا به مقصد پاریس یا به صورت ترکیبی با دو یا سه کشور همسایه‌اش برگزار می‌شود. بستگی به شما دارد که تمایل دارید تمام و کمال پاریس را بگردید یا چند مقصد دیگر را هم ببینید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به فرانسه دارید،  تا هم تورهایش را به صورت تفکیک شده بررسی کنید و هم توضیحاتی که به این تور مربوط می‌شود را مطالعه کنید.

تور ایتالیا

تور ایتالیا یکی دیگر از تورهای محبوب اروپا برای ایرانی‌هاست که از تعداد فراوان دیدنی‌هایش ممکن است متعجب شوید. احتمالا از آنهایی که به ایتالیا سفر کرده‌اند، شنیده‌اید که حتّی قدم زدن در خیابان‌های ایتالیا هم، انگار شما را از میان دوران‌های تاریخی عبور می‌دهد و به فیلم‌های کلاسیک می‌برد.

تور ایتالیا معمولا از فرانسه ارزان‌تر است و در کل فرآیند سفرش کمی کم دردسرتر است. اما به هر حال برای سفر به ایتالیا هم باید ویزای شنگن بگیرید. برای بررسی دقیق‌تر این تورها پیشنهاد می‌کنیم به صفحه اختصاصی‌در لست سکند مراجعه کنید.

تور اسپانیا

تور اسپانیا و سفر به سرزمین تیم‌های پرطرفدار فوتبال، از دیگر تورهای پرطرفدار اروپاست که معمولا آنهایی که تجربه سفر به آن را داشته‌اند، دوست داشتند بار دیگر به اسپانیا سفر کنند. اسپانیا هم مثل دو کشور دیگری که پیش‌تر معرفی کردیم، سرشار از جاذبه‌های متنوع است. به اضافه اینکه در اسپانیا رگه‌های فرهنگ شرق و فرهنگ بومی مردم هم، توریست‌ها را شگفت‌زده می‌کند.

اگر بخواهیم بین این سه تور اروپایی که معرفی کردیم رتبه بندی کنیم، معمولا ، ارزانترین تور اروپا محسوب می‌شود. اسپانیا حتی هزینه‌های حین سفر کمتری هم دارد، زیرا هزینه خورد و خوراکش ارزانتر از دیگر شهرهای اروپاست. پس اگر قصد دارید ارزانترین تور اروپا را برای سفر انتخاب کنید، اسپانیا انتخاب هوشمندانه‌ای است.

ما را دنبال کنید