خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

Adam & Eve (Adam & Eve)

نوع سرویس دهی : 5*UAI بلک , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل آدم و حوا آنتالیا (Hotel Adam and Eve)

هتل  آدم و حوا  5 ستاره مجلل در منطقه بلک واقع شده است  این هتل مخصوص بزرگسالان بالای 16 سال می باشد. همچنین ميهمانان عزيز و گرامی تور آنتالیا مي توانند از اتاق هاي راحت این اقامتگاه لذت ببرند. اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند. اتاق ها، به سيستم تهويه مطبوع، مبلمان مدرن، بالکن اختصاصی همراه با چشم انداز باغ یا دریا، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز مي باشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين تور ترکیه مي باشند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. کارکنان ما به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی صحبت مي کنند. سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایل های مختلف استفاده کنند. این اقامتگاه دارای یک استخر فضای باز بزرگ و سرسره آبی، همراه با امکانات دیگر شامل: یک مدرسه غواصی، باشگاه های ورزشی آبی، مرکز سلامت و درمان، مرکز آبگرم، اتاق های مخصوص خانواده ها، پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل Adam and Eve با ساحل اصلی 5 دقیقه پیاده و همچنین تا مرکز بلک، آمفی تئاتر آسپدونس و محل اجرای نمایش های زنده 2 کیلومتر، محل اجرا 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. رستوران هتل خدمات صبحانه، نهار و شام ارائه می دهد و دارای 8 مجموعه جداگانه می باشد که در آنها انواع غذاهای بین المللی، دریایی و ایتالیایی برای میهمانان و گردشگران  سرو می شود و همچنین در طول روز نیز انواع اسنک نیز ارائه می شود

مشخصات عمومی هتل Adam and Eve

  • وضیعت دید هتل: چشم انداز ساحل و دریا – محوطه هتل
  • تعداد اتاق ها : 497 اتاق 

 اتاق های هتل آدم و حوا

اتاق های هتل آدم و حوا از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای ویلای آدم سه نفره، ویلای ریاست جمهوری 6 نفره، ویلای حوا 4 نفره، اتاق با طراحی دو نفره همراه با چشم انداز دریا، اتاق دو نفره همراه با چشم انداز مستقیم دریا، اتاق با طراحی سوئیت، اتاق استاندارد با طراحی دو نفره همراه با دسترسی معلولین، سوئیت پادشاهی 6 نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.

امکانات و خدمات هتلAdam and Eve

اقامتگاه Adam and Eve امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، سرویس اتاق ها، استخر سرپوشیده، استخر روباز، حمام ترکی، سونا، باغ، سالن ماساژ، حمام بخار فنلاندی، میز تور برای گردشگران  کافه های شبانه روزی، کتابخانه، سالن آرایش و زیبایی، خدمات از خواب بیدار کردن، سرویس خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، واکس کفش، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، فضای سبز، منطقه ساحل اختصاصی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، پارک آبی، کتابخانه، قایقرانی، مینی گلف، اتاق خانواده، امکانات اتاق VIP، مجموعه لباس عروس، کرایه ماشین، گاو صندوق، فروشگاه و مغازه، صرافی، خدمات اتو، اتاق چمدان، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، روزنامه، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی شامل می شود.

رستوران و کافی شاپ هتل Adam and Eve

این اقامتگاه دارای 8 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آنها انواع غذاهای محلی ترکی، غداهای دریایی، ایتالیایی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران  سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، شیرینی، تنقلات و نوشیدنی های غیر الکلی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و رایگان می باشد.

ما را دنبال کنید