خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل الا کوالیتی (ELA QUALITY HOTEL)

نوع سرویس دهی : *BB ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

این هتل ساحلی همچون یک کاخ عثمانی طراحی شده و دارای محوطه ساحلی خصوصی می باشد. هتل دارای استخر در فضای باز و سرسره های آّبی و اسپا می باشد. اسپا هتل دارای امکاناتی مثل سونا و حمام ترکی است. اتاق های هتل دکوراسیونی مدرن دارند و مجهز به سیستم تهویه هستند. اتاق ها دارای بالکن هستند و در اتاق ها تلویزیون هم وجود دارد. برخی از اتاق های هتل مشرف به دریا هستند. اتاق های هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم هستند. رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی به صورت بوفه سرو می کند. هتل دارای باشگاه ورزشی مجهز می باشد. این هتل تا مرکز شهر بلک ۲ کیلومتر وتا فرودگاه آنتالیا ۳۲ کیلومتر فاصله دارد.

هتل دارای ۵۸۳ اتاق با تمام امکانات رفاهی می باشد. اتاق ها دارای سرویس اینترنت هستند. هتل دارای امکانات تفریحی هم می باشد و میهمانان هتل می توانند با استفاده از این امکانات اوقات خوشی را در این هتل داشته باشند. هتل دارای زمین گلف و سونا و باشگاه ورزشی می باشد. با تمام امکانات رفاهی و خدماتی این هتل بهترین انتخاب برای اقامت می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی ریزورت آنتالیا

  • امکانات در فضای باز: استخر در فضای باز ، باغ ، باربکیو
  • امکانات تفریحی : تنیس، بیلیارد، زمین گلف، دارت، پارک آبی، سونا، ماساژ، زمین بازی مخصوص کودکان، ساحل خصوصی، کلاب کودکان، استخر سرپوشیده، اسپا ، سالن بولینگ، اسب سواری، ، پارک آبی، امکانات ورزش های آبی، غواصی، استخر سرپوشیده
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم می باشد.
  • پارکینگ: هتل دارای پارکینگ است و استفاده از پارکینگ هتل نیازی به رزرو ندارد.

ما را دنبال کنید