خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل بلیس دلوکس (BELLIS DELUXE HOTEL)

نوع سرویس دهی : *BB ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا Bellis Deluxe یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا می باشد که در منطقۀ خوش آب و هوای بلک و در جنگلی از درختان کاج این منطقه، قرار گرفته است. این هتل که از اولین هتل های منطقۀ بلک به شمار می آید در سال ۱۹۹۲ میلادی تأسیس و در سال ۲۰۱۳ میلادی به صورت کامل بازسازی شده است.هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا که در زمینی با مساحت ۱۳۵ هکتار و در ۸ طبقه ساخته شده است دارای امکانات تفریحی و آرامش بخش کاملی برای مهمانان خود می باشد.هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا دارای یک ساحل اختصاصی می باشد که مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن، ورزش ها و تفریحات ساحلی، شنا در دریای مدیترانه و اجرای برنامه های ویژۀ هتل می باشد.

فضاهای اقامتی هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا بسیار شیک تزئین شده اند و مجهز به اینترنت WiFi رایگان، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش پارکت هستند. هر اتاق یک بالکن مجزا، یک فضای نشیمن و یک تلویزیون ال ای دی دارد.

هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا دارای ۵۵۶ اتاق مختلف است که این اتاق ها به صورت ۲۴۴ اتاق استاندارد، اتاق های رو به باغ و دریای مدیترانه، اتاق های خانوادگی و سوئیت های مختلف می باشند، که در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته اند. علاوه بر ساختمان اصلی هتل چندین سوئیت و ویلا در اطراف استخر و دریاچه قرار گرفته اند که امکانات اقامتی VIP هتل می باشند.

هتل ۵ ستاره بلیس دلوکس در یک محوطۀ بزرگ پوشیده شده با درختان نخل واقع شده و ۵ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در آن برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

پارک آبی هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا دارای دو استخر می باشد که یکی از آنها مخصوص کودکان و دیگری مخصوص بزرگسالان است. این دو استخر با چندین سرسرۀ آبی احاطه شده که محیط مناسبی برای سرگرمی و هیجان مهمانان می باشند.

رستوران اصلی هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا محیط بسیار مناسب، شیک و تمیز برای صرف صبحانه، نهار، عصرونه و شام برای مهمانان می باشد. در این رستوران غذا ها به صورت بوفۀ آزاد در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

 

ما را دنبال کنید