خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

TITANIC DELUXE HOTEL (TITANIC DELUXE HOTEL)

نوع سرویس دهی : *BB بلک , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا Titanic Deluxe Belek یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا می باشد که در منطقۀ جنگلی بلک (Belek) قرار گرفته است. این مجموعۀ عظیم که شامل معماری و ساخت منحصر به فردی می باشد در سال ۲۰۱۳ میلادی در زمینی به وسعت ۱۷۰,۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا پس از هتل موفق تایتانیک در منطقۀ لارا (Lara) ساخته شده و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای “تایتانیک” می باشد.

هتل تایتانیک دلوکس بلک یک هتل لوکس، راحت و بسیار بزرگ در کنار رودخانۀ پر آب و زیبای Beşgöz، جنگل های کاج همیشه سبز منطقۀ بلک و در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه می باشد، که فضایی شاد و آرامش بخش را برای مهمانان خود در یک تعطیلات عالی در کنار دوستان و خانواده فراهم کرده است. این هتل پر زرق و برق در ۴۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا، ۳۰ کیلومتری فرودگاه این شهر و ۳ کیلومتری شهر بلک  قرار گرفته است.

امکانات و قابلیت های هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا می توان به این موارد اشاره کرد : مکان ویژه بازی کودکان، استخر کودکان، کلوپ کودکان و نوجوانان، آرایشگاه مو، بوفه، پارکینگ اختصاصی، صبحانه، نهار و شام رایگان، تجهیزات میزبانی از جلسات کاری و کنفرانس های تجاری و….

ساحل اختصاصی هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا که حدود ۱ کیلومتر در راستای دریای نیلگون مدیترانه می باشد در فاصلۀ کمی از هتل واقع شده و شاتل هایی رایگان در طی روز مهمانان را به ساحل اختصاصی هتل منتقل می کنند. ساحل اختصاصی هتل تایتانیک دلوکس بلک مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن، ورزش ها و تفریحات ساحلی، شنا در دریای مدیترانه و اجرای برنامه های ویژۀ هتل می باشد.

همچنین در رودخانۀ نزدیک این هتل نیز برنامه ها و تفریحات هیجان انگیزی برای مهمانان در نظر گرفته شده است و مهمانان می توانند با قایق های مخصوص هتل از طریق رودخانه کمتر از ۴ دقیقه به ساحل اختصاصی هتل بروند. قابل توجه است که چندین مدل تخت ساحلی در ساحل اختصاصی هتل برای آرامش بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا درای ۶۰۰ اتاق مختلف می باشد که فضایی عالی و لوکس را برای اقامت مهمانان در یک تعطیلات رویایی فراهم کرده است. همۀ ۶۰۰ اتاق دارای معماری فوق العاده و لوکس بوده که در کنار این زیبایی فضای آرامش بخشی را برای مهمانان فراهم کرده اند.

اتاق های هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا دارای امکانات کاملی چون : یخچال کوچک، تلویزیون ال سی دی ، سیستم پیشرفته مولتی مدیا، گاو صندق کوچک، تخت دو نفره یا تک نفره، تلفن با خط مستقیم، چای و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، حوله و سشوار هستند. اتاق ها هر روز توسط پرسنل هتل تمیز می شوند.

اتاق های استاندارد با مساحت ۳۴ متر مربع محیطی شیک و آرام برای اقامت مهمانان هتل هستند. این اتاق ها دارای بالکنی با منظرۀ زمین گلف، مناظر سرسبز و یا رودخانۀ Beşgöz می باشند.

سوئیت های Deluxe Suite هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا با مساحت ۷۰ متر مربع محیطی شیک و آرام برای اقامت مهمانان هتل هستند. این سوئیت ها دارای بالکنی با منظرۀ زمین گلف، مناظر سرسبز و یا استخر اصلی هتل می باشند. همچنین قابل توجه است که این سوئیت ها در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته اند.

سوئیت های Family Suite هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا با مساحت ۸۰ متر مربع محیطی شیک و آرام برای اقامت مهمانان هتل هستند. این سوئیت ها دارای بالکنی با منظرۀ زمین گلف،  استخر اصلی هتل و یا رودخانۀ Beşgöz می باشند. همچنین قابل توجه است که این سوئیت ها با دو اتاق خواب که یکی با ۱ تخت دو نفره مخصوص والدین و دیگری با ۲ تخت تک نفره مخصوص کودکان در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته اند.

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا  دارای ۱۱ استخر بوده که ۹ استخر آن به صورت روباز و ۲ استخر دیگر، استخر های سرپوشیده می باشند.

استخر اصلی هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا، بزرگ ترین استخر هتل بوده که توسط صندلی های مخصوص حمام آفتاب احاطه شده و محیط مناسبی برای تفریح مهمانان در طول روز می باشد. همچنین یک کافه نیز در نزدیکی استخر قرار گرفته است.بخشی از استخر اصلی نیز تا روبروی ویلا های این هتل کشیده شده است که منظرۀ زیبایی به آنها داده و دسترسی مهمانان VIP را به استخر اصلی هتل آسان تر کرده است.یک استخر کوچک با عمق کم در کنار استخر اصلی واقع شده که مکان مناسبی برای بازی کودکان در نزدیکی والدین خود می باشد. سقف این استخر در فصول گرم با پارچه برزنتی پوشانده می شود تا کودکان را از تابش شدید آفتاب محافظت کند.

یک استخر این هتل به نام استخر المپیک کمی بالاتر از سطح استخر اصلی هتل قرار گرفته است. این استخر حرفه ای توسط بند های مخصوص به ۱۰ بخش تقسیم شده که مکان مناسبی برای رقابت بین مهمانان هتل می باشد.

۳ استخر هتل به پارک آبی اختصاص داده شده است که مکان مناسبی برای مهمانانی می باشد که دنبال کمی تفریح و هیجان هستند. این استخر ها دارای سرسرهای آبی مختلف برای کودکان و بزرگسالان می باشند.

برای ویلا ها و سوئیت های VIP هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا استخر های اختصاصی در نظر گرفته شده است، که محیطی آرام برای شنا و حمام آفتاب مهمانان VTP هتل می باشند.

۲ استخر سرپوشیدۀ بسیار شیک و لوکس برای مهمانان در نظر گرفته شده اند که بیشتر در فصول سرد مورد توجه قرار می گیرند. همچنین در کنار این استخر ها ، استخر های مخصوص کودکان قرار دارد.

رستوران اصلی هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا  در طبقۀ همکف آن قرار گرفته است. در این رستوران غذا های بین المللی که با ذاعقۀ بیشتر مهمانان سازگار است، به صورت بوفه آزاد سرو می شوند.

در رستوران اصلی هتل، ۵ سالن مختلف با تم های گوناگون برای صرف غذا در دسترس مهمانان هتل می باشند که باعث شده این رستوران از حالت یکنواختی در طی سفر مهمانان خارج شود.

در رستوران دریایی Okeanos Fish که در کنار رودخانۀ Beşgöz قرار گرفته است، انواع غذا های دریایی تازه و خوشمزه که از دریای مدیترانه و یا رودخانۀ نزدیک هتل صید می شوند برای مهمانان سرو خواهد شد.

در هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا یک رستوران ایتالیایی به نام La Paglia در دسترس مهمانان خواهد بود. در این رستوران غذاهایی چون پیتزا، پاستای خانگی و انواع غذاهای دریایی سرو می شود. همچنین یک فضای باز نیز در کنار استخر اصلی برای فصول گرم در دسترس مهمانان می باشد.

در رستوران ترکی Hasir Turkish  هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا، انواع غذاهای مدرن و سنتی ترکی برای مهمانان سرو می شود. این رستوران در کنار رودخانۀ Beşgöz قرار گرفته و محوطۀ تابستانی آن با منظرۀ زیبایی از این رودخانه لذت غذا در فصول گرم را دو چندان می کند.

در رستوران Beef Grill Club که در کنار رودخانۀ Beşgöz قرار گرفته است انواع گوشت به اشکال مختلف برای مهمانان طبخ می گردد. این رستوران برای مهمانان VIP که در سوئیت ها و ویلا های هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا اقامت دارند به صورت رایگان بوده.

اسنک بار هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا با نام Stella Snack در ساحل اختصاصی هتل قرار گرفته است. این اسنک بار به ۴ قسمت مختلف تقسیم می شود که هر قسمت مواد غذایی مختلفی چون : غذاهای خوشمزۀ ترکی (Gozleme ،Pide و …)، کباب ترکی، غذا های کبابی شده، کباب، انواع شیرینی های خوشمزه، پیتزا و انواع پاستا را برای مهمانان سرو می کنند.

در هر زمان از روز در نقاط مختلف هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا برنامه های مختلف تفریحی برای سرگرمی مهمانان در حال برگزاری می باشد. برنامه هایی چون : ورزش های گروهی، بازی ها و ورزش های آبی، تفریحات ساحلی، اجرای نمایش های مختلف، سیرک، انیمیشن، مهمانی های فوق العاده در نقاط مختلف هتل و … زمانی شاد و مفرح و سفری رویایی را در این هتل برای گردشگران به ارمغان خواهند آورد.

یک زمین چمن نسبتاً حرفه ای در هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا در دسترس مهمانان می باشد.

۸ زمین تنیس برای مهمانانی که به این ورزش پر هیجان و مفرح علاقمند می باشند، در نظر گرفته شده است تا در طی روز بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین با جمع شدن تور یکی از زمین های تنیس این زمین به عنوان زمین بسکتبال نیز استفاده می شود.

در کنار رودخانۀ Beşgöz یک زمین والیبال ساحلی برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

یک زمین مخصوص تیراندازی و پرتاب دارت نیز برای علاقمندان به این رشته ورزشی در دسترس مهمانان می باشد تا ساعاتی را در کنار دوستان و خانوادۀ خود به رقابت با یکدیگر پرداخته و زمانی شاد و مفرح را در این بخش از هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا سپری کنند.

در سالن بازی هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا یک سالن بولینگ حرفه ای در دسترس مهمانان می باشد.

علاوه بر همۀ تفریحات ساحلی چون : حمام آفتاب، شنا در دریا، جت اسکی، چتر بازی، والیبال ساحلی و … که در طی روز در ساحل برگزار می شوند، برنامه های جالبی چون گردهمایی های گروهی در ساحل، مهمانی های مختلف و  … نیز در طی شب در ساحل اختصاصی و کنار رودخانۀ Beşgöz برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

در کلوپ کودکان هتل ۵ ستاره تایتانیک دلوکس آنتالیا با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع انواع بازی های آموزنده و برنامه های تفریحی گوناگون برای همۀ گروه های سنی در نظر گرفته شده است تا کودکان سفری به یاد ماندنی را در این هتل سپری کنند. همچنین پرستاران حرفه ای این هتل آمادگی نگهداری از کودکان را دارند.

 

 

 

 

 

ما را دنبال کنید