خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل رامادا ریزورت (RAMADA RESORT HOTEL)

نوع سرویس دهی : 5*UAI ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل ramada resort یکی از هتل های محبوب شهر آنتالیا محسوب می شود. این هتل 5 ستاره که در مرکز آکسو و منطقه لارا قرار دارد در دامنه کوه Taurus واقع شده است. فاصله این هتل با ساحل اختصاصی خود 330 متر است و دارای 25 هزار متر مربع فضای ساحلی اختصاصی از دریای مدیترانه می باشد. هتل رامادا ریزورت لارا که در سال 2013 ساخته شده، دارای دو ساختمان دوقلو است که روبروی هم قرار گرفته اند و نسبت به هم مجزا می باشد. این هتل دارای 380 اتاق در ده طبقه می باشد که دسترسی به طبقات از طریق آسانسور امکان پذیر است.

امکانات رفاهی هتل رامادا ریزورت لارا

هتل ramada resort آنتالیا دارای امکانات بسیار خوبی همچون لابی بزرگ، رستوران، مرکز خرید، آرایشگاه، جکوزی و سونا، حمام ترکی، استخر، مرکز ژیمناستیک، کافی نت، پارک آبی، روم سرویس، ساحل اختصاصی و مرکز سلامتی و زیبایی می باشد. این هتل درای یک صرافی است، همچنین کارکنان مسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی می باشند. سیستم اینترنت بی سیم در این هتل به صورت رایگان وجود دارد که این امکان را به مسافران تور آنتالیا می دهد از امکانات این اینترنت به وسیله وسایل الکتریکی خود مثل گوشی تلفن همراه، نوت بوک و… استفاده کنند.
هتل رامادا ریزورت لارا همچنین دارای اتاق های مخصوص خانواده ها می باشد تا خانواده ها با خیال راحت بتوانند اوقات خوشی را در کنار هم بگذرانند. این هتل همچنین دارای سرویس ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان است. امکانات بی نظیر رامادا ریزورت شما را از بیرون هتل بی نیاز می کند. این امکانات شامل سرویس خشکشویی، کتابخانه، سالن آرایش و زیبایی، واکس کفش و… می باشد.

کلوب ساحلی هتل

هتل رامادا ریزورت لارا دارای ساحل شنی طلایی به مساحت 30 هزار مترمربع می باشد که منظره ای لذت بخش و تفریحات هیجان انگیز برای مهمانان فراهم می کند. ساحل اختصاصی هتل ramada resort از انواع امکانات رفاهی و تفریحی همچون فوتبال، بسکتبال، والیبال و هندبال ساحلی برخوردار است. این کلوب ساحلی دارای رستورانی با گنجایش 1000 نفر دارد که ارائه دهنده انواع غذاهای ترکی و فرنگی با بهترین کیفیت می باشد.

رستوران ها، بارها و کافی شاپ های هتل

هتل ramada resort دارای 7 رستوران است که در وعده های صبحانه، ناهار و شام به مشتریان سرویس دهی می کند. در چهار رستوران از رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی سرو می شود اما در دو رستوران دیگر غذاهای ایتالیایی و دریایی ارائه می شود. این رستوران ها عبارت اند از:

1)    رستوران mood

2)    رستوران آلاکارته ایتالیایی  verona (فقط شام)

3)    رستوران آلاکارته fishinn (فقط شام)

4)    رستوران Asian(غذاهای آسیایی)

5)    رستوران ottoman

6)    رستوران bbq

7)    رستوران topas

8)    رستوران  basta pasta

ویژگی منحصر بفرد دیگر این هتل این است که در تعدادی از رستوران های آن غذاهای مخصوص کودکان ارائه می شود، بنابراین این هتل می تواند خیال خانواده های دارای کودک را نیز راحت کند. با تمامی امکانات رستوران ها ممکن است برخی از مسافران تمایل داشته باشند غذا و یا میان وعده ی خود را در اتاق سرو کنند.

کافی شاپ ها و بارهای هتل رامادا ریزورت لارا در منوی خود انواع نوشیدنی ها را گنجاده اند، به طوری که تقریبا در هر جای این هتل امکان دسترسی به انواع نوشیدنی ها فراهم خواهد بود. مطمئنا نوشیدن یک نوشیدنی خنک در نوار ساحلی بسیار لذت بخش خواهد بود اما رستوران ها، بارها و کافی شاپ های این هتل انواع میوه، شکلات و کوکی و سایر میان وعده ها را در منو دارد و این امکان را به مشتریان می دهد تا با هر سلیقه ای که دارند دست خالی از این هتل بر نگردند. این باها و کافه ها عبارت اند از:

1)    کافه indigo disco

2)    کافه لابی

3)    کافه ساحلی

4)    کافه کنار استخر

5)    کافه  pier

ورزش و سرگرمی های موجود در هتل

هتل رامادا ریزورت لارا امکانات لازم برای یک تعطیلات کامل و لذت بخش را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل دارای انواع امکانات ورزشی و تفریحی برای سرگرم کردن مسافران می باشد. علاوه بر این، این هتل دارای تعدادی استخر روباز به همراه تخت های کنار استخر به منظور آفتاب گرفتن می باشد.
هتل رامادا ریزورت لارا دارای نایت کلابی است که برای مهمانان حاضر در این کلاب توسط یک دی جی به اجرای موسیقی زنده می پردازد. این هتل یک مرکز اسپا، دارای خدمات ماساژ برای مسافران است. در کنار این مرکز، سونا و اتاق حمام ترکی قرار دارد. مرکز تناسب اندام این هتل برای مهمانان طراحی شده تا از مراکز بیرون از هتل بی نیاز باشند. میز بیلیارد، پینگ پونگ و فوتبال دستی نیز در این مکان وجود دارد تا به هر سلیقه ورزشی پاسخ دهد.
هتل ramada resort لارا، علاوه بر دارا بودن یک زمین بازی مخصوص کودکان، کالسکه های مخصوص کودکان را در اختیار والدین قرار می دهند، بنابراین زحمت حمل کالسکه در مسافرت را از دوش والدین بر میدارد. به این ترتیب کودکان هم می توانند بدون دردسر از فضای این هتل لذت ببرند.

اتاق های هتل  ramada resort آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا ترکیه شامل 380 اتاق می باشد که این اتاق ها چشم اندازی رو به دریا، پوشش گیاهی و درختان نخل دارد.
این هتل اتاق های خود را به صورت دو تخته و سه تخته در اختیار مهمانان قرار می دهند اما اگر فضای بیشتری مدنظرتان است، می توانید از اتاق های خانوادگی این هتل که فضای بیشتری دارد استفاده کنید. درکل این هتل شامل سه نوع اتاق می باشد:
1)    اتاق استاندارد( دو نفر بزرگسال با 30 متر مربع مساحت)
2)    اتاق سوپریور( سه نفر بزرگسال با 35 متر مربع مساحت)
3)    سوئیت خانوادگی( پنج نفر بزرگسال با 70 متر مربع مساحت)

امکانات اتاق های هتل رامادا ریزورت ترکیه

علاوه بر این تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن می باشد، هر اتاق، مینی بار، تلوزیون تخت، ماهواره، گرمایش مرکزی، حمام، میزتوالت و سشوار نیز دارد. این هتل امکان درخواست تختخواب برای کودکان را نیز بدون دریافت هزینه اضافه به مسافران می دهد.
هر اتاق دارای صندوق امانات می باشد تا اشیای قیمتی خود را در آن قرار دهید و برای گردش در شهر خیالتان را از بابت این اشیا راحت کنید. اتاق های هتل رامادا ریزورت آنتالیا شامل ایستگاه چای و یا قهوه، مجموعه اتو و میزکار می باشد. علاوه بر این، این هتل اتاق های خود را به تلفن مستقیم و وای فای مجهز کرده اند. لازم به ذکر است که هر اتاق دارای صبحانه رایگان می باشد و می توانید از سیستم بیدار شدن از خواب نیز استفاده کنید.

قوانین هتل  رامادا ریزورت

از جمله مواردی که در این هتل باید رعایت نمایید عبارت است از:

-ورود حیوانات خانگی به فضای هتل ممنوع است.

-ساعت ورود به هتل 14 و ساعت تحویل دادن اتاق ها 12 می باشد.

-امکان درخواست تخت اضافه برای مسافران وجود دارد (بدون هزینه اضافه).

ما را دنبال کنید