خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل رامادا گوا (RAMADA GOA)

نوع سرویس دهی : b5s هند , گوا مشاهده وب سایت

این هتل 5 ستاره که در کنار ساحل قرار گرفته است، منظره ای زیبا از ساحل و دریا را به تصویر می‌کشد. فاصله هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت Ramada Caravela Beach Resortتا فرودگاه دابولیم Goa-Dabolim Airport 30 کیلومتر تخمین زده شده است. ساحل بنولیم Benaulim Beach نیز در فاصله 2 کیلومتری هتل رامادا است.
از امکانات هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت Ramada Caravela Beach Resort باید به زمین گلف که مساحت زیادی را به خود اختصاص داده است اشاره کرد، این زمین بازی دارای 9 سوراخ گلف برای بازی است. همچنین می‌توانید از ورزش های آبی( موج سواری، غواصی) زمین تنیس ، سونا – آبگرم و کلاس یوگا که در ساحل برگزار می شود، استفاده کنید. مژده به افرادی که در همه جا، نگران تناسب اندام خود هستند، باید بگوییم که باشگاه تناسب اندام هتل با تجهیزات پیشرفته آماده خدمت رسانی به گردشگران است. توصیه می‌کنیم زمانی را به ماهیگیری، دوچرخه سواری و ماساژ در هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت Ramada Caravela Beach Resortاختصاص دهید.
از امکانات دیگر هتل رامادا کاراولا بیچ ریزورت Ramada Caravela Beach Resortمی‌توان به خدمات نظافت 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات رزرواسیون 24 ساعته، صرافی، خدمات تورگردی و تهیه بلیط اماکن و موزه ها، اتاق امانات، خشکشویی و اتوشویی، فضای مناسب برای ملاقات های کاری، سالن کنفرانس و میز گرد و … اشاره کرد.

ما را دنبال کنید