خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

ROYAL SEGINUS (ROYAL SEGINUS)

نوع سرویس دهی : 5*UAI ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

Royal seginus Hotel Lara یکی از هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا است که با معماری سلطنتی و مدرن خود، نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می کند. انتخاب هتلی با کیفیت و مناسب، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که پیش از شروع سفر باید بگیرید و هتل رویال سگینوس با پنج ستاره بودن خود، قادر است انتظارات بالای گردشگران را برآورده سازد. این هتل یکی از چند هتل زنجیره ای ‏STONE‏ می باشد که با زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع، امکانات فراوانی را در خود جای داده است.

امکانات رفاهی و خدمات هتل رویال سگنیوس

مرکز اسپای هتل رویال سگنیوس یکی از محبوب ترین مکان ها برای مسافران است. در این مرکز خدماتی همچون انواع ماساژ ، جلبک درمانی و درمان های مراقبت از پوست ارائه می شود تا مهمانان خستگی سفر را از تن به در کنند. پس از یک ماساژ عالی به گردشگران توصیه می شود تا از حمام ترکی ، سونا و حمام بخار که به صورت رایگان ارائه می شود، نهایت لذت را ببرند.

اگر در این سفر، کودک خود را به همراه دارید می توانید او را به دست مربیان حرفه ای مرکز نگه داری از کودکان این هتل بسپارید تا تعطیلاتی دل انگیز را تجربه کنید. نگران حمل و نقل از فرودگاه تا هتل نیز نباشید چراکه این هتل ترانسفر فرودگاهی را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به فهرست زیر اشاره کرد:

آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، خدمات آرایشی، خدمات تبدیل ارز، سالن و خدمات اسپا، فروشگاه هدایا، خودپرداز، حیاط و باغ، مبلمان در فضای باز، اتاق خانوادگی، بالکن عمومی و پذیرش ۲۴ ساعته

رستوران ها و کافی شاپ های هتل رویال سگینوس آنتالیا

به طور کلی هتل رویال سگینوس 13 رستوران و 8 کافی شاپ ( بار) دارد. یکی از این رستوران ها، رستوران الاکارته می باشد که تخصصش پخت غذا های ملل است. از جمله غذا های این رستوران می توان به انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، ترکی، آسیایی و مکزیکی و … اشاره کرد. این رستوران کودکان را از یاد نبرده و خدمات ویژه ای برای آن ها در نظر گرفته است؛ البته شایان به ذکر می باشد که این خدمات رایگان نبوده و هزینه به همراه دارند.

جالب است بدانید که در این هتل پنج ستاره رستوران مخصوص کودکان وجود دارد که وعده های غذایی مناسب کودکان ارائه می کند.

تفریحات هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس، یک هتل تفریحی محسوب می شود که هدف مهمانان آن استراحت و دوری از مشغله های روزمره است. با اقامت در این هتل فوق العاده می توانید از نسیم دریای مدیترانه لذت ببرید یا بعد از ظهر خود را در باغ یا تراس هتل رویال سگنیوس بگذرانید. مطالعه کردن در گوشه ای دنج و آرامش بخش یکی از پیشنهادات ما به شما است.

وجود 5 سرسره آبی برای بزرگسالان و 3 سرسره آبی وِیژه کودکان، بخش تفریحات آبی این هتل را تکمیل کرده و پارک آبی هتل رویال سگنیوس را به یکی مقاصد تعطیلات تابستانی خانواده ها تبدیل می کند. استخر روباز این هتل با وسعت 3700 متر مربع، یکی از بزرگ ترین استخر های شهر آنتالیا می باشد؛ البته باز هم این هتل کودکان را فراموش نکرده و در کنار استخر کودکان، پارک آبی و کلوب کودکان نیز قرار داده است. در فهرست زیر به سایر امکانات تفریحی این هتل اشاره می کنیم.

استخر رو باز، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، دوچرخه، زمین تنیس، سونا، سولاریوم، اسپا، ماساژ، جکوزی آب گرم، کلوب کودکان، سالن ورزشی، زمین بازی کودکان، مینی گلف، دارت، حمام عمومی، ساحل، ساحل خصوصی، تجهیزات بازی کودکان و کتاب، موسیقی و DVD کودکان

امکانات اتاق های Royal seginus Hotel Lara آنتالیا

هتل پنج ستاره رویال سگیینوس دارای 498 اتاق، با دکوراسیونی مدرن، جذاب و روشن  می باشد. 369 اتاق این هتل استاندارد بوده و مابقی اتاق ها به عنوان اتاق های خانوادگی رزرو می شوند.

تمام اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی هستند و تلویزیون آن ها به کانال های ماهواره ای مجهز است. از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به اتاق رختکن، جعبه ایمنی، کتری برقی، گاو صندوق و یک حمام خصوصی با امکاناتی مثل سشوار اشاره کرد.

اتاق های این هتل انواع متنوعی دارند، مانند اتاق دو نفره استاندارد با منظره باغ، اتاق دو نفره استاندارد با منظره دریایی، سوئیت Junior و اتاق خانواده با منظره دریا. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به فهرست زیر اشاره کرد:

تهویه مطبوع (اسپلیت)، کتری الکتریکی، تلویزیون، تلفن، DVD، مینی بار، 3D، یخچال، مبل و صندلی، کمد و قفسه، اتو، بالکن و نظافت روزانه

ما را دنبال کنید