خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

RIXOS BELDIBI HOTEL (RIXOS BELDIBI HOTEL)

نوع سرویس دهی : 5*UAI ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل 5 ستاره و all inclusive  رکسوس بلدیبی را می‌توان از میان 71 هتل شهر کمر، دومین هتل برتر دانست که از ویژگی‌های ممتازی برخوردار است. بلدیبی نسبت به بسیار از مناطق ساحلی کمر کوچک‌تر است و به دلیل آرامش و زیبایی بکرش شهرت دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود 25 کیلومتر است.

امکانات هتل رکسوس بلدیبی

کمپانی رکسوس به ساخت هتل‌های لوکسی شهرت دارد که از بالاترین استانداردهای صنعت هتلداری پیروی می‌کند. این قضیه برای هتل رکسوس بلدیبی نیز صدق می‌کند. امکانات و سرویس‌های این هتل به گونه‌ای ساخته شده است که تا جای ممکن، نیازهای مهمانان را پوشش بدهد. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق و سوئیت‌های این هتل به کار رفته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، کتری برقی، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای تخت، سرویس بهداشتی اختصاصی، بالکن اختصاصی، سشوار، وان حمام، گاوصندق، میز کار و تلفن.
  •  ساحل و پاویون‌های اختصاصی، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز اسپای مجهز و دارای سونا، ماساژ درمانی، حمام ترکی و دو زمین تنیس تعدادی از امکانات تفریحی هتل رکسوس بلدیبی هستند.
  • رستوران هتل رکسوس بلدیبی

    باتوجه به فاصله محسوس هتل رکسوس بلدیبی با جاذبه و رستوران‌های مطرح شهر، اهمیتی بالایی دارد که هتل رکسوس بلدیبی  بتواند نیاز مهمانان خود را از این بابت برطرف کند. از این رو در هتل رکسوس بلدیبی ما مجموعا شاهد 12 رستوران، بار و شیرینی‌پزی هستیم که هر کدام با دکوراسیون و منوی متفاوت، آماده پذیرایی از مهمانان هستند؛ رستوران‌هایی که به طور اختصاصی به تهیه غذاهای ترکی، دریایی، ایتالیایی، بین المللی و …  مشغول هستند. بارها و شیرینی‌پزی هتل رکسوس بلدیبی نیز در لوکیشن‌های مختلف و حال و هوایی متفاوت، آماده سرو انواع اسنک و نوشیدنی‌ها هستند.

ما را دنبال کنید