خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل شرایتون کازابلانکا (Sheraton Casablanca)

نوع سرویس دهی : *BB مراکش , کازابلانکا مشاهده وب سایت

از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر کازابلانکا که به خاطر زیبایی و امکاناتی که داره توریست های زیادی رو به سمت خودش جذب کرده. پارکینگ رایگان، استخر، سالن ورزش و … از امکانات این هتل ۵ ستاره است.

هتل شرایون در قلب منطقه‌ی تجاری مراکش قرارگرفته تا بتواند تمام احتیاجات و انتظارات مهمانان توریستی را برآورده سازد. فاصله‌ی  این هتل  تا “مدینا” چنددقیقه‌، تا “مسجد حسن دوم “3 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی “محمد” 30 کیلومتر است.

اتاق‌های استاندارد:

از شما دعوت به عمل می آید تا در این اتاق‌ها در کمال آرامش استراحت کنید. این اتاق‌ها دارای فضای 30 مترمربعی به همراه دکوراسیون مدرن، زیبا، راحت و تخت کوین یا کینگ می‌باشند. تلویزیون به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، گاوصندوق، اینترنت وایرلس، مینی بار، مبل یک‌نفره، تلفن، سیستم تهویه هوا، سشوار، وان و دوش جداگانه از امکانات این اتاق‌هاست.

اتاق کلوپ:

این اتاق‌ها با طراحی خاص و زیبا امکان اقامت وی آی پی را برای مهمانان فراهم می آورند. کلوپ استراحت به همراه صبحانه‌ی بین‌المللی، انواع  نوشیدنی‌ها و اینترنت پرسرعت در اختیار شما قرار دارد.

اتاق برج:

فرصت استراحت در اتاق‌های بزرگ و راحت در این اتاق‌ها برای شما فراهم آمده است. تمام امکانات گفته‌شده در اتاق کلوپ برای این اتاق‌ها نیز فراهم است.

امیر سوییت:

این اتاق‌های 221 مترمربعی دارای اتاق نشیمن با نور مناسب واتاق‌خواب باتخت کینگ سایز هستند. حمام بزرگ با سنگ مرمر، وان و دوش جداگانه و کمد لباس نیز از امکانات این اتاق‌هاست.

رویال سوییت:

این سوییت‌ها با قرار گرفتن در طبقه‌ی 16 هتل، 2 اتاق‌خواب و 2 حمام را در فضای 243 مترمربعی خود جای‌داده اند. آشپزخانه مجهز به فر، یخچال و قهوه سازاست. اتاق غذاخوری در این سوییت‌ها ظرفیت 8 نفر را دارد و امکانات کاملی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق نشیمن نیز دارای انواع امکانات سرگرمی ازجمله دو تلویزیون ال سی دی است.

رستوران آندلوس:

باتجربه‌ی غذا در این رستوران تمام حس‌های 5 گانه ی خود را بیدار کرده‌اید. غذاهای سنتی مراکشی را در فضایی کاملاً سنتی این رستوران به همراه موزیک زنده امتحان کنید.

رستوران “سکورا”:

این رستوران غذاهای ژاپنی ازجمله “سوشی” و “ساشیمی” را ارائه می‌دهد. با ورود به این رستوران وارد یک ماجراجویی غذایی شده‌اید. شما این فرصت را دارید تا بتوانید با دوستان و همکارانتان این ماجراجویی را تجربه کنید.

از دیگر رستوران‌ها در این هتل می‌توان به رستوران “دافرا” اشاره کرد. انواع کافی‌شاپ‌ها در این هتل آماده‌ی پذیرایی از شما با انواع نوشیدنی‌ها هستند.

سالن تناسب‌اندام:

این هتل امکانات ورزشی پیشرفته را همراه با مربیان ورزشی خصوصی در اختیار مهمانان قرار داده تا بتوانند تناسب‌اندام خود را در اوج نگه‌دارند.

سالن جلسات:

هتل شرایتوان بزرگ‌ترین سالن‌ها را با ظرفیت 650 نفر در اختیار دارد که همگی با پیشرفته‌ترین امکانات مجهز شده‌اند. سالن‌های هوشمند دارای امکانات ارتباطی مجهزی هستند که برآورده کننده‌ی تمام احتیاجات مهمانان تجاری می‌باشند. اینترنت پرسرعت در تمامی سالن‌ها، امکانات صوتی تصویری، پرسنل برگزاری، پرسنل پذیرایی، پرسنل مخصوص جلسات و گردهمایی‌ها از امکانات این بخش است.

ما را دنبال کنید