خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

Limak Lara Deluxe Hotel & Resort (Limak Lara Deluxe Hotel & Resort)

نوع سرویس دهی : 5*UAI ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

درباره هتل Limak Lara De Luxe Hotel Antalya

اگر به دنبال هتلی لاکچری و مجلل در آنتالیا هستید، هتل ۵ ستاره لیمارک لارا دلوکس یکی از رویایی ترین اقامت ها را برای شما ممکن می سازد. این هتل با ارائه خدماتی در سطح جهانی توانسته به یکی از برترین هتل های آنتالیا مبدل گردد. از سال ۲۰۰۶ که هتل Limak Lara De Luxe Hotel Antalya به ظرفیت های اقامتی آنتالیا افزوده شد، اعتبار گروه گردشگری لیماک بالاتر رفت. این گروه با سرمایه گذاری در پروژه های ساخت هتل در مناطق مختلف با بیش از ۸ هتل و بیش از ۶ هزار ظرفیت به میزبانی از گردشگران می پردازد. هر مهمانی هنگام ورود به هتل لیماک لارا دلوکس با سبدی از میوه و نوشیدنی، خدمات اتوی رایگان و تخفیف های ویژه برای اسپا و رستوران های دایر در هتل موردِ استقبال قرار می گیرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل Limak Lara De Luxe Hotel Antalya صرفا به خاطر قرارگیری در منطقه ساحلی لارا، طبیعت زیبای مدیترانه ای و لاکچری پسند بودنش سر زبان ها نیافتاده و بیش تر محبوبیت خود را مدیون امکانات فوق العاده و به روزش است. این هتل با وجود نزدیکی به دریا و داشتن ساحل اختصاصی، چندین استخر متنوع و بسیار بزرگ دارد که برخی از آن ها به صورت فصلی دایر هستند. از این گذشته، وجود مغازه های مختلف مثل مغازه کادویی، پارکینگ رایگان، سالن آٰرایشگاه، اتاق های VIP، اتاق های خانواده و سوئیت های ماه عسل و ارائه خدماتی همچون سرویس شاتل، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، اسپا و اینترنت رایگان اقامتی بی نظیر را برای مهمانانش فراهم کرده است.

انواع اتاق های هتل

هنگام رزرو اتاق های هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا دستتان در انتخاب باز خواهد بود چون از سوئیت های گرند مجلل گرفته تا اتاق های دلوکس دوبل و اتاق های استانداردی با چشم انداز دریا پیش رویتان قرار می گیرد. واحدهای اقامتی لیماک لار دلوکس هتل اند ریزورت متنوع است و می توانید بر حسب بودجه و سلیقه خود اتاق دلخواهتان را از بین ۴۴۶ واحد لوکس پیدا کنید.

امکانات اتاق های هتل

زیبایی اتاق های هتل لیماک لارا دلوکس از نوع خاصی است، چون این زیبایی را مدیون دکوراسیون مدرن سبک ترکی است؛ سبکی که در چیدمان اتاق و هارمونی رنگ هایش بی تاثیر نبوده و با در اختیار گذاشتن امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، گاو صندوق، اینترنت رایگان، سشوار، حمام اختصاصی، میز و تهویه مطبوع راحتی و آسایش مهمانان را فراهم کرده است. اگر مایلید در اتاق های بالکن دار اقامت کنید یا جکوزی داشته باشید حتما موقع رزرو دقت کنید.

گزینه های صرف غذا

تقریبا می توان گفت تمام مهمانانی که تجربه اقامت در هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا را داشته‌اند از کیفیت غذاهای سرو شده هتل به حدی رضایت داشتند که به همین خاطر مایلند یک بار دیگر تجربه اقامت در این هتل را داشته باشند. به طبع هتل لیماک لارا با داشتن ۶ رستوران مختلف و با سرو انواع غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی هر ذائقه و سلیقه ای را پاسخگو است. رستوران Zen با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر و غذاهای بین المللی از ساعت ۷ صبح تا ۹:۳۰ شب دایر است و رستوران اصلی هتل به حساب می آید. ضمنا رستوران فضای باز Laila، رستوران Revan و Gringos فقط ماه های تابستانی دایر هستند.

برنامه های سرگرمی و سلامتی هتل

از مزایای اقامت در هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا این است که تمام اوقات فراغتتان با برنامه های متنوع و جذابی پر می شود. این هتل با انواع استخرها، اتاق های بخار یا حمام ترکی، ماساژهای مختلف، پدیکور و سالن مجهز بدنسازی هیچ مهمانی را از برنامه های وزشی و سلامتی اش عقب نمی اندازد و با فراهم کردن برنامه های موسیقی زنده، تجیهزات تنیس، پارک آبی، غواصی، اسب سواری، بولینگ، کارائوکه، بیلیارد، ماهیگیری و اتاق بازی شادابی و نشاط را به آن ها هدیه می دهد.

دیگر خدمات و امکانات هتل

افزون بر تمامی امکاناتی که ذکر شد، هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا خدمات متنوعی به مهمانانش ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، پرنسل مسلط به زبان انگلیسی، فرانسوی، روسی، عربی و آلمانی، منوهای مناسب کودکان، روم سرویس، نگهداری کودک، خدمات تور، تهیه  و کلاس های آشپزی و امکاناتی مثل زمین بازی کودکان، اتاق مخصوص معلولین، باغ، مرکز بیزینس و سالن های متنوعی برای برگزاری جلسات و همایش اشاره کرد.

ما را دنبال کنید