خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل پاپیلون بل ویل (PAPILLON BELVIL HOTEL)

نوع سرویس دهی : *BB , مشاهده وب سایت

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا که در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره بلک به شمار می رود که توسط درختان نخل ، باغ و گل های رنگارنگ احاطه شده است . برخورداری از معماری معاصر و دکوراسیون مدرن ، فضای آن را دلنشین تر کرده و شامل سوئیت و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل پاپیلون بل ویل محسوب می شود . دارای ساحل و پلاژ و در ضمن این هتل مجلل در زمینی یه وسعت ۱۳۰۰۰۰ متر مربع گسترده شده است . از نظر موقعیت مکانی نیز این هتل ۵ ستاره تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر فاصله داشته و طی این مسیر توسط ترانسفر رایگان فرودگاهی و در مدت ۳۵ دقیقه به طول می انجامد . امکاناتی منحصر به فرد و متنوع و بهره مندی از کادر مجرب هتل که کامل ترین سرویس ها را ارائه می کنند ، در کنار موارد فوق باعث محبوبیت این هتل با شکوه گردیده است .

اتاقهای هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا شامل ۴۶۴ اتاق ا استاندارد ، خانوادگی ، دو تخته ، اتاق با امکانات مخصوص معلولین و سوئیت مجهز می باشد . فضای این اتاق ها دنج و آرامش بخش بوده و در طراحی آن ها از لوکس ترین دکوراسیون استفاده شده و مجهز به مبلمان و تختی راحت و مدرن است و از بالکن اختصاصی مشرف به مناظر چشم نواز طبیعت ، نور مناسب و فضایی رویایی و دلباز بهره برده است. سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی  ، یخچال ،صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سیف باکس در اتاق و تهویه مطبوع از جمله امکاناتی است که دراتاق های رویایی هتل به میهمانان ارائه می شود .

امکانات هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا اوقاتی پر نشاط و لحظه هایی مفرح و به یاد ماندنی  را برای گردشگران تور آنتالیا  ایجاد می نماید . اما بخش امکانات تفریحی و ورزشی این هتل ۵ ستاره ، بسیار مهیج بوده و مورد توجه گردشگران واقع شده است که از آن جمله می توان به : استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک آبی با چندین سرسره ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، زمین گلف ، سالن اسکواش ، سولاریوم ، سینما ، آکوا پارک و کلوپ کودکان ،سرویس نگه داری از کودک ، سرویس ویژه برای معلولان ،صرافی ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ،  سالن کنفرانس ، رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، بار و . . . نیز در بخش امکانات رفاهی هتل پاپیلون بلویل قرار دارند . عکسهای هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا برخی از این امکانات را به نمایش می گذارد .

  • آدرس هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا : Justiniano Club Varuna, Kadriye Koyu Tasliburun Mevkii, 07190
  • تلفن هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا : ۰۹۰۲۴۲۷۱۰۰۹۰۰

ما را دنبال کنید