خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل ددمان قونیه (DEDEMAN)

نوع سرویس دهی : b5s , مشاهده وب سایت
  • هتل پنج ستاره ددمان قونیه:از جمله لوکس ترین و مجلل ترین مراکز اقامتی در قونیه می باشد و در گروه هتل های زنجیره ای ددمان ترکیه می باشد .برخورداری از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به مراکز خرید ،

  • فاصله کم با مکانهای دیدنی مثل برج افرا و مناره ی اینس ، همچنین مسجد علا الدین و موزه ی مولاناتوجه هر گردشگری را به خود جذب می کند.

  • اتاقهای هتل پنج ستاره ددمان قونیه : از طراحی ویژه ، وسایل و مبلمانی زیبا و محیطی سرشار از آسایش برخوردار است. نور مناسب و چشم انداز زیبا، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون با کانال های ماهواره ، کتری برقی ، چای ، قهوه ، مینی بار ، حمام و سشوار ، کمد لباس و بهره مندی از اینترنت پر سرعت رایگان ، در کنار پرسنل خدماتی مجرب و با اخلاق ، تنها بخش کوچکی از امکانات و خدمات موجود در اتاق های مجلل هتل ددمان قونیه می باشد.

  • امکانات هتل پنج ستاره ددمان قونیه : سالن بدنسازی و استخر سر پوشیده و روباز وهمچنین استخر مخصوص کودکان از مزایای این هتل می باشد.علاوه بر اینها رستوران وبارهتل باعث شده که مهمان ها صبحانه و شام را در این هتل سرو کنند . کافی شاپ مخصوص کودکان نیز درهتل می باشد .

ما را دنبال کنید