خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

Delphin BE Grand Resort (Delphin BE Grand Resort)

نوع سرویس دهی : 5*UAI ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

یکی از هتل های مهم کشور ترکیه که در منطقه ی توریستی لارا واقع شده است، هتل دلفین بی ای گرند ریزورت می باشد؛ این هتل که جزو هتل های پنج ستاره ی شهر آنتالیا محسوب می شود، امکانات لاکچری و بسیار خوبی را برای مسافران فراهم کرده است؛ برای مثال پذیرش 24 ساعته، امکاناتی نظیر استخر، سونا، معماری بسیار شیک و…

این هتل که در سال 2016 میلادی بازسازی شده است در 9 طبقه و در 835 اتاق ساخته شده است؛ هتل Delphin BE تا ساحل بی کران دریای مدیترانه، 50 متر فاصله دارد. هتل دلفین بی ای گرند ریزورت، مجهز به 26 آسانسور، 6 استخر، 8 رستوران و همچنین 7 بار می باشد. سالانه گردشگران بسیار زیادی از این هتل به دلیل لاکچری و شیک بودنش بازدید و تصمیم به گرفتن اقامت در این هتل می کنند. اگر شما نیز در این هتل اقامت بگیرید، می توانید به ساحل شنی لارا، دسترسی اختصاصی داشته باشید؛ البته باید توجه داشته باشید که قیمت اقامت برای یک مهمان در این هتل، ممکن است میان 15 الی 20 میلیون تومان برای هر شب باشد. ما در ادامه قصد داریم به بررسی امکانات دیگر این هتل 5 ستاره بپردازیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

امکانات رفاهی هتل دلفین بی ای گرند ریزورت

همان طور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، این هتل مجهز به 26 آسانسور، زمین بازی کودکان، 6 استخر، استخر کودکان، مرکز اسپا، باغ خصوصی، ساحل خصوصی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر می باشد. همچنین هتل دلفین بی ای، به منظور راحتی مسافران خود، برای صرف وعده های غذایی، رستوران ها و مراکز غذایی مختلفی را در محوطه ی هتل تعبیه کرده است؛ برای مثال شما می توانید در این هتل پنج ستاره، از 8 رستوران مختلف که هر کدام انواع مختلفی از غذا ها را سرو می کنند، از 7 بار معمولی و 2 بار ساحلی، کافی‌شاپ و همچنین از 3 بار کنار استخر بهره ببرید. شما می توانید در رستوران های این هتل، غذا های مختلفی از جمله غذا های ایتالیایی، ترکی، چینی و باربیکیو را امتحان کنید.

این هتل به دلیل ریزورت بودن و همچنین قرار گیری اش در نزدیکی ساحل، یک پارک آبی نیز دارد که مسافران می توانند در آن لحظات مفرح و شادی را برای خود بسازند. نکته ی مثبت دیگر این هتل،  فاصله ی آن تا نزدیک ترین فرودگاه آنتالیا می باشد. هتل دلفین بی ای گرند ریزورت، از خود شهر آنتالیا 10 کیلومتر و از فرودگاه این شهر نیز 17 کیلومتر فاصله دارد. جالب است بدانید با توجه به این که هتل Delphin BE grand Resort، یک هتل از نوع ریزورت می باشد و هتل های ریزورت همگی دور از شهر ها ساخته می شوند، فاصله ی این هتل تا فرودگاه شهر آنتالیا زیاد نیست و از همین رو شما برای رفت و آمد و ترانسفر، مشکلی خاصی نخواهید داشت.

در ادامه قصد داریم به بررسی رستوران ها و کافه های این هتل و همچنین نکات دیگری که این هتل برای تامین رفاه مشتریان خود ارائه کرده است بپردازیم :

مجهز بودن همه ی اتاق ها به سرویس صوتی و تصویری با کیفیت عالی، سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در رستوران هتل، تسلط پرسنل به زبان ‌های انگلیسی، آلمانی و روسی، استخر بسیار بزرگ، باغ‌ های سرسبزی در اطراف استخر، خدمات رفاهی مانند اسپا(شامل سالن بدنسازی با حضور مربی، حمام و خدمات ماساژ و زیبایی)، وجود وای ‌فای و اینترنت رایگان، پارکینگ، امکان کرایه کردن اتومبیل شخصی، اتاق چمدان، صندوق‌ امانات، میز راهنمای تور، صرافی، خدمات کانسیرج و همچنین پذیرش ۲۴‌ ساعته

رستوران

هتل دلفین بی ای، 8 رستوران مجلل نیز دارد :

  • رستوران اصلی هتل : در این رستوران، صبحانه درساعت های 7 تا 10 صبح، ناهار در ساعت های 12:30 تا 14:30 و شام نیز در ساعت 19 الی 21:30 سرو می شود. البته لازم به ذکر است که این هتل، زمانی را به عنوان زمان صبحانه ی دیرهنگام نیز در نظر گرفته است. در این زمان که بین ساعت های 10 تا 11 نیز می باشد، مسافران می توانند به میل کردن صبحانه بپردازند.
  • رستوران آلاکارته : این رستوران اقدام به طبخ غذاهای گوشتی و همچنین نوشیدنی های مختلف می کند.
  • رستوران آلاکارته : شعبه ی RISTORANTE RUGIANO که به ارائه ی غذا های ایتالیایی می پردازد.
  • رستوران آلاکارته : شعبه ی MERMAID که غذا های دریایی را طبخ می کند.
  • رستوران آلاکارته : شعبه ی ATALANTES ارائه دهنده ی غذاهای یونانی.
  • رستوران آلاکارته : شعبه ی  SAKURAارائه رهنده ی غذا های ژاپنی و سوشی.
  • رستوران آلاکارته : شعبه ی  SULTANارائه دهنده ی غذاهای ترکی.
  • رستوران آلاکارته : شعبه ی  JAIPOارائه دهنده ی غذاهای مکزیکی.
  • رستوران و بار : شعبه ی BE GRAND SNACK ارائه دهنده ی انواع ساندویچ و اسنک.

لازم به ذکر است که همه ی رستوران های آلاکارته ی این هتل، در میان ساعت های 19:30 تا 21:30 فعالیت می کنند.

کافی شاپ ها

هتل دلفین گرند، 12 کافه نیز دارد که در آن ها انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می ‌شود :

  • کافه تراس OASIS TERRACE BAR : فعالیت از ساعت 10:00 تا 19:00
  • کافه لابی : فعالیت از ساعت 06:00 تا 01:00
  • کافه IRISH : فعالیت از ساعت 22:00 تا 06:00
  • کافه VIP LOUNGE CIGAR : فعالیت از ساعت 08:00 تا 01:00
  • کافه DISCO : فعالیت از ساعت 23:00 تا 02:00
  • کافه ساحلی : فعالیت از ساعت 10:00 تا 19:00
  • کافه ی کنار استخر : فعالیت از ساعت 10:00 تا 00:00
  • کافه AQUA POOL : فعالیت از ساعت 10:00 تا 00:00
  • کافه  ویتامین : فعالیت از ساعت 10:00 تا 18:00
  • کافه استخر سرپوشیده : فعالیت از ساعت 10:00 تا 18:00
  • کافه PIER: فعالیت از ساعت 10:00 تا 00:00

تفریحات هتل Delphin BE Grand Resort

امکانات تفریحی هتل دلفین بی ای ریزورت، آن قدری هستند که نتوانیم همه ی آن ها را برای شما عنوان کنیم، هتل دلفین، امکانات ورزشی متنوعی مانند زمین تنیس، زمین بسکتبال و همچنین سالن بولینگ دارد.

مرکز سلامتی SPA این هتل نیز در مساحتی حدود 1100 متر مربع ساخته شده است؛ در این مرکز مسافران می توانند از خدماتی مانند حمام ترکی و همچنین سالن ماساژ استفاده کنند. مرکز اسپای هتل دلفین، سالن زیبایی و سلامت نیز دارد. البته باید باشگاه مخصوص بازی کودکان را نیز به مرکز اسپای این هتل اضافه کنیم. به طور کلی، ساختمان آسکلپیون اسپا، هفت اتاق کلاسیک ماساژ، دو اتاق ماساژ تایلندی، یک اتاق ماساژ آیروودا، یک اتاق مراقبت از جسم، یک اتاق مراقبت از پوست و همچنین یک اتاق آبفشان دارد؛ یک اتاق وی آی پی مخصوص مهمانان مخصوص نیز در این مرکز سلامتی احداث شده است. در ادامه، برخی دیگر از امکانات تفریحی این هتل را به صورت تیتر وار و تنها با شرحی مختصر به شما توضیح خواهید داد :

مسافران می توانند در مرکز تناسب اندام این هتل که به یک باشگاه بدنسازی مجهز به وسایل ورزشی، در حضور مربیان با تجربه فعالیت و ورزش کنند. علاوه بر استفاده از این مرکز تناسب اندام، عاشقان ورزش می توانند از شش زمین تنیس که در این محوطه نیز قرار دارد، استفاده کنند. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از این زمین ها مانند زمین تنیس و والبیال ساحلی، مستلزم پرداخت هزینه ی اجاره ی زمین می باشد و تمام افراد نمی توانند از این امکان بهره مند شوند. ورزش های دیگری مانند بولینگ، دارت، تنیس روی میز و بیلیارد هم در این هتل انجام می شوند.

وجود استخر آبی و کلاب مخصوص کودکان در هتل Delphin BE Grand Resort، باعث شده است تا کودکان نیز از امکان تفریح در این هتل پنج ستاره بی نصیب نمانند. در این زمین بازی، امکانات خوبی وجود دارد که می تواند کودک دلبند شما را سرگرم کند؛ برای مثال دسترسی کودکان در این زمین به شبکه ‌های تلویزیونی مخصوص کودکان باعث شده است تا آن ها بتوانند به بهترین و جذاب ‌ترین برنامه‌ های تلویزیونی دسترسی داشته باشند. در آخر باید بگوییم که زمین بازی کودکان به فرزندان شما این اجازه را می دهد که به پرداختن به انواع بازی‌ ها، مشاهده کردن دی وی دی کارتون و همچنین خواندن کتاب ‌های آموزشی و انجام پازل‌ها سرگرم کننده بپردازند.

استخر بزرگ هتل دلفین ریزورت به مسافران این امکان را داده است که به اجرای انواع ورزش‌ های آبی، شیرجه زدن در آب، غواصی به وسیله ی لوله‌های تنفسی، و حتی استفاده از وسایل شناور روی آب نیز مثل تخت شناور بپردازند؛ البته همان طور که در ابتدا نیز گفتیم، این خدمات که علاوه بر خدمات معمولی هتل حساب می شوند، مستلزم پرداخت هزینه می باشند. فراموش نکنیم که بگوییم علاقه مندان به ورزش دوچرخه‌ سواری نیز می‌توانند از هتل دوچرخه ای کرایه کنند و در اطراف هتل به دوچرخه سواری بپردازند.

هتل دلفین بی ای گرند ریزورت آنتالیا، مساحت و وسعت بزرگی دارد؛ اما با این وجود مسافران تنها می توانند علاوه بر استفاده از اینترنت درون اتاق های خود، در سالن و قسمت های دیگر هتل مانند لابی نیز از اینترنت و وای فای استفاده کنند. برای استفاده از این سرویس نیازی نیست تا هزینه ای پرداخت کنید. به منظور رفاه حال مهمانان در این هتل، فضایی برای پارکینگ نیز تعبیه شده است که امنیت خودرو های پارک شده در این پارکینگ، توسط خود هتل و نگهبانان آن انجام می شود.

امکانات اتاق ها

اتاق‌ های هتل دلفین وسعت زیادی دارند و هرکدام امکانات خاص خوبی به مسافران ارائه می دهند؛ برای مثال همه ی اتاق ها به تلویزیون دیواری مجهز هستند، همه ی اتاق ها پخش ‌کننده ی دی وی دی دارند و در برخی اتاق‌ ها نیز بالکنی با چشم ‌انداز رو به دریای مدیترانه وجود دارد. سایر امکانات این اتاق ها مانند امکانات دیگر هتل های 5 ستاره هستند؛ برای مثال همه ی آن ها مجهز به دیوار های عایق صدا می باشند که این موضوع باعث می شود تا سر و صدای ایجاد شده در هر اتاقی، به اتاق کناری سرایت نکند. سیستم تهویه‌ ی هوای مطبوع، دی‌ وی‌ دی پلیر، میز کار، کاناپه ی راحتی، تجهیزات چای و قهوه، مینی ‌بار و حمام اختصاصی که به سشوار و لوازم ‌بهداشتی مجهز است، از جمله امکانات دیگر این اتاق ها می باشند؛ همان طور که گفته شد، اگر دوست دارید اتاقتان ویویی رو به دریای مدیترانه داشته باشد، باید از قبل اقدام به رزرو اتاق کنید .

ما را دنبال کنید