خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل رومی (RUMI)

نوع سرویس دهی : b3s , مشاهده وب سایت

یکی از هتل های ۴ ستاره که یاد آور هتل های ایتالیایی است، هتل رومی قونیه نام دارد. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای توریست هایی است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حد اقل یک بار سری به این مکام می زنند.

دکوراسیون این هتل چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود و برخی از اتاق ها از حمام گرم  برخوردار خواهند بود. هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های ان قابل مشاهده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل رومی قونیه:

در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی را می توانید سرو کنید و یک رستوران رو تراس دارد که میتوانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.هتل دارای پذیرش 24 ساعته می باشد.هتل رومی قونیه دارای سالن بدنسازی، بیلیارد، سونا، حمام ترکی ،پارکینگ، مرکز خرید، صرافی، سالن اجلاس و جشن و .. از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

 

rumi-hotel

ما را دنبال کنید