خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

Regnum Carya (Regnum Carya)

نوع سرویس دهی : 5*UAI ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل 5 ستاره تاپ و بی نظیر و تازه تاسیس رگنوم بلک (‏Regnum Carya Golf & Spa Resort‏) همچون الماسی درخشان ‏در بین تمامی هتلهای آنتالیا میدرخشد. این هتل استثنایی و بی نظیر در منظقه بلک آنتالیا واقع شده است . هتل رگنوم با دارا ‏بودن بیش از 18 کورت گلف و 3 زمین تمرینی فوتبال محل استراحت و کمپ تمرینی بسیاری از تیمهای ورزشی اروپایی ‏محسوب میشود.‏

امکانات هتل ‏رگنوم کاریا ریزورت آنتالیا

همانطور که قبلا اشاره کردیم این هتل امکانات زیادی دارد که برخی از آن ها ‏عبارتند از 8 استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ساحل خصوصی، تراس، باغ، اینترنت رایگان، پارکینگ، ‏لابی، نگهبان، باشگاه تناسب اندام، مرکز نگهداری از کودکان، انواع کافه ها و ‏رستوران ها، تنیس، پارک آبی، باشگاه کودکان، ورزش های آبی، مینی گلف، بولینگ، دوچرخه سواری، قایق رانی، دارت، زمین بازی کودکان، شاتل، اتاق های خانوادگی، آرایشگاه، اتاق های غیر سیگاری، بیلیارد، زمین گلف، میز مخصوص نوشیدنی های بین المللی، کرایه ماشین، حمام بخار، سالن تناسب اندام، آب گرم، خدمات ماساژ، رستوران، خدمات دربانی، انبار چمدان، میز تور، خدمات بلیط، صرافی، میز پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، اتوشویی و خشکشویی، فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خانه داری، پذیرش و سرویس 24 ساعته، مرکز خرید، خدمات برای معلولین، ‏صندوق امانات، اتاق کنفرانس، صرافی و غیره.

کافه ها و رستوران های هتل ‏رگنوم کاریا ریزورت

این هتل دارای 9 رستوران و 11 کافه که در آن ها انواع غذا های محلی و بین ‏المللی سرو می شود می باشد. رستوران اصلی این هتل ‏GOURMET‏ است که 1100 نفر ظرفیت دارد و در آن ‏صبحانه، نهار و شام سرو می شود.
  1. رستوران گورمِی | Gourmet Main Restaurant: گورمی، رستوران اصلی و بزرگترین رستوران هتل ۵ ستاره رگنوم کاریا است که معروفترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را در سه وعده بوفه صبحانه، بوفه ناهار و بوفه شام سرو می‌کند.
  2. رستوران ترامونتو | Tramonto: ترامونتو یکی دیگر از رستوران‌های جذاب و منحصربه‌فرد هتل رگنوم است که توسط سرآشپزان ایتالیایی اداره می‌شود و منوی آن شامل غذاها و نوشیدنی‌های محبوب ایتالیایی می‌شود.
  3. رستوران کوشیموتو | Kushimoto: رستوران کوشیموتو یک پیشنهاد عالی برای طرفداران سوشی و نودل‌های ژاپنی است و منوی آن به غذاهای ژاپنی اختصاص دارد. غذاهای این رستوران از طعم و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.
  4. رستوران اسب دریایی | Seahorse: این رستوران همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای است. مواد اولیه رستوران اسب دریایی به صورت روزانه خریداری شده و بسیار تازه هستند.
  5. رستوران کز اوجاک باشی | Köz Ocakbaşı: این رستوران نیز به طور اختصاصی به غذاهای ترکی اختصاص داده شده است و منوی مخصوص آن توسط سرآشپزان حرفه‌ای هتل رگنوم کاریا طراحی شده است.
  6. رستوران صندل | Sandal: رستوران صندل محلی برای طرفداران غذای دریایی است و منوی آن به صورت اختصاصی برای هتل ۵ ستاره Regnum Carya طراحی شده است.
  7. رستوران گریل دو برزیل | Grill do brasil: غذاهای گریل را به برزیلی‌ها بسپارید! اگر از غذاهای عادی و همیشگی خسته شدید و هوس یک شام هیجان‌انگیز با طعم دود و طبیعت به سرتان زد، کباب‌ گریل برزیلی رستوران گریل دو برزیل را از دست ندهید.

قوانین هتل ‏Regnum Carya Resort‏ آنتالیا

1. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.

2. اتاق ها رد ساعت 15 تحویل داده می شوند و در ساعت 12 تحویل گرفته می شوند.

3. افراد بالای 12 سال بزرگسال به حساب می آین

ما را دنبال کنید