خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل سان ویلیج گوا (SUN VILLAGE)

نوع سرویس دهی : b4s هند , گوا مشاهده وب سایت

هتل سان ویلیج یکی از هتل های معروف گوا در هندوستان می باشد .این هتل در ۵۰کیلومتری فرودگاه واقع شده است.این هتل ۴ ستاره اقامتی دلپذیر را به همراه ویلاهای خود به میهمانان ارائه می دهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، شیرجه ، غواصی ، استخر سرباز (تمام فصول) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد.

هتل سان ویلیج دارای ۱۳۵ اتاق ، ۱ تخته, ۲ تخته ،سوئیت های خانوادگی ، سوئیت تازه عروس است که با طراحی شیک و مدرن, پذیرای مهمانان و گردشگران می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان هتل سان ویلیج می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. در رستوران هتل سان ویلیج می توانید غذاهای هندی ، بین المللی و انواع غذاهای مورد علاقه خودتان را نوش جان کنید.

یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. هتل سان ویلیج دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت، غواصی شرکت کنند.

ما را دنبال کنید