خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

Selectum Luxury Resort (Selectum Luxury Resort)

نوع سرویس دهی : 5*UAI بلک , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت، هتلی پنج ستاره با امکانات و خدمات رفاهی- تفریحی فوق العاده است و اقامت بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد. این هتل درمنطقه بلک آنتالیا واقع شده و از موقعیت جفرافیایی بسیار عالی برخوردار است. خوب است بدانید که اتاق های این هتل به صورت ویلا می باشند و کارکنان هتل، با اتومبیل شما را به درب اتاقتان می رسانند.

امکانات رفاهی هتل Selectum Luxury Resort آنتالیا

هتل سلکتیوم لاکچری آنتالیا، خدمات و امکانات رفاهی متعددی ارائه می کند و تمامی نیازهای میهمانان را بروارده می سازد؛ از این جهت اقامت در این هتل شیک و لوکس، کاملا ارزش هزینه ای که پرداخت می کنید را خواهد داشت. در بدو ورودتان به هتل، کارکنان میز پذیرش با احترام از شما استقبال می کنند و در طی مدتی که کارهای پذیرش شما انجام می شود، می توانید در لابی هتل استراحت کنید و از نوشیدنی های مینی بار نوش جان کنید. میز پذیرش به صورت 24 ساعته آماده خدمت گزاری به میهمانان است. علاوه بر این سرویس حمل چمدان ها و اتاق چمدان در این هتل موجود می باشد.
شما می توانید اشیای قیمتی و ارزشمند خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و با خاطری آسوده به تفریح و گردش بپردازید. هتل Selectum Luxury Resort  آنتالیا خدمات رفت و برگشت رایگان نیز در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. همچنین پارکینگ رایگان به مسافرانی که با اتومبیل شخصی به این شهر سفر کرده اند، ارائه می گردد.
دسترسی به اینترنت وای فای پر سرعت به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل وجود دارد. علاوه بر این، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در داخل هتل موجود است.خدمات لاندری در این هتل توسط خدمه مجرب انجام می شود و شما می توانید لباس های کثیف خود را به خشکشویی و لباسشویی هتل تحویل دهید و در کمترین زمان ممکن، تمیز و سالم تحویل بگیرید. هتل مجهز به آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و سیستم اعلام حریق می باشد. نکته مهمی که باید درمورد این هتل بدانید این است که هتل Selectum Luxury Resort امکانات ویژه ای برای افراد معلول درنظر گرفته است تا این عزیزان هم بتوانند از تمامی خدمات موجود در هتل به سادگی هر چه تمام تر استفاده کنند و سفری به یادماندنی و لذت بخش داشته باشند.
نگهداری از کودکان در این هتل ممکن می باشد و به لطف این گزینه، والدین می توانند بدون هیچ گونه نگرانی به تفریح و استراحت بپردازند. کالسکه رایگان در اختیار خانواده هایی که نوزاد به همراه دارند تعلق می گیرد.سیگار کشیدن و ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد؛ با این حال محل ویژه ای برای افراد سیگاری اختصاص یافته است.بدون شک یکی از جذاب ترین بخش های سفر، بازار گردی و خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان است. در صورتی که فرصت نکردید به بازارهای مرکز شهر بروید نگران نباشید؛ فروشگاه موجود در هتل محصولات متنوعی برای فروش عرضه می کند و در کمترین زمان ممکن می توانید خرید کنید.

رستوران و کافی شاپ هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت

8 رستوران در هتل سلکتیوم لاکچری وجود دارند که با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کنند. در رستوران اصلی این هتل غذاهایی با کیفیت و متناسب با ذائقه های گوناگون سرو می شود و رضایت هر فردی را جلب می کند. در کنار غذا می توانید از نوشیدنی های بار نیز میل بفرمایید.
اگر سلامتی برایتان اهمیت زیادی دارد و از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید اصلا ناراحت نباشید؛ اقامت در هتل به معنای ترک کردن رژیم نیست. منوی غذاهای رژیمی سالم و خوشمزه در رستوران هتل سلکتیوم لاکچری سرو می شود. برای کودکان نیز منوی خاصی با عنوان منوی کودک تدارک دیده شده است.
همچنین کافی شاپ هتل سلکتیوم لاکچری، محلی دنج برای خوردن میان های خوش طعم و نوشیدنی های خنک است. توصیه می کنیم در فاصله ناهار و شام حتما به این کافی شاپ سری بزنید و از خوردن خوراکی های بی نظیر در کنار منظره چشم نواز دریا لذت ببرید.

تفریحات هتل Selectum Luxury Resort آنتالیا

در هتل Selectum Luxury Resort انواع تفریحات آبی مثل سرسره های آبی، پارک آبی، سونا، جکوزی، استخر روباز، استخر سر پوشیده، استخر کودکان، ساحل اختصاصی، حمام آفتاب به همراه چتر، قایقرانی و حمام آب گرم وجود دارد که حتما باید آن ها را امتحان کنید و لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده تان سپری نمایید.در مرکز اسپای هتل می توانید از انواع ماساژها مثل ماساژ تایلندی، ماساژ ترکی، ماساژ با روغن داغ، ماساژ بالی و.. بهره مند شوید و خستگی از تن به در کنید.
اما امکانات تفریحی هتل محدود به این موارد نمی شود. هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت، امکانات ورزشی متعددی برای دوستداران ورزش تدارک دیده است. امکاناتی همچون اتاق ورزش، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بیلیارد، زمین فوتبال، دارت، تنیس روی میز، بولینگ و زمین گلف در اختیارشما هستند تا ساعت ها به بازی و ورزش بپردازید و در کنار همراهان خود اوقات خوشی را تجربه کنید.
اگر هم طرفدار آرامش هستید و ترجیح می دهید در محیطی ساکت و دنج به مطالعه کتاب مورد علاقه تان بپردازید، کتابخانه هتل این خواسته را برای شما براورده می کند. هتل سلکتیوم لاکچری آنتالیا دارای یک باغ با صفا و سرسبز می باشد که محیط بسیار مناسبی برای قدم زدن در هوای مطبوع عصرگاهی یا برگزاری دورهمی های کوچک است. افزون بر این، کودکان زیر 12 سال می توانند در محوطه هتل دوچرخه سواری کنند. در ضمن از برنامه های شاد و مهیج کلوب شبانه در کنار موزیک زنده و بازی های سرگرم کننده غافل نشوید.

اتاق های هتل Selectum Luxury Resort آنتالیا

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت آنتالیا، در مجموع دارای 297 اتاق می باشد که به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • اتاق های دبل با ظرفیت دو نفر و صبحانه رایگان؛
  • اتاق های تریپل با ظرفیت سه نفر و صبحانه رایگان؛

علاوه بر این اتاق های خانوداگی، ویلا، اتاق های دلوکس، سوییت پریمیوم و سوییت کینگ نیز در این هتل موجود هستند.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها دارای تلوزیون، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز، سرویس بهداشتی، حمام به همراه لوازم بهداشتی، سشوار، تلفن، تخت خواب های نرم و راحت، اتو و میز اتو هستند. همینطور در صورتی که از میز پذیرش درخواست کنید می توانید با پرداخت هزینه اضافی یک گاو صندوق در اتاق خود داشته باشید.
اتاق ها کفپوش چوبی داشته و با تم های قرمز، بنفش، فیروزه ای و بژ مبلمان شده اند و در هنگام رزرو می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. همه اتاق ها تراس دارند و شما می توانید از روی تراس به منظره زیبا و چشم نوازی از ساحل دریا یا باغ دسترسی داشته باشید.خدمات نظافت اتاق ها و روم سرویس 24 ساعته توسط خدمه مجرب و خوش برخورد هتل انجام می گیرد

ما را دنبال کنید