خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

Sherwood Dreams Resort (Sherwood Dreams Resort)

نوع سرویس دهی : 5*UAI بلک , آنتالیا مشاهده وب سایت

هتل 5 ستاره Sherwood Dreams Resort، واقع در ساحلی از بلک و در شهر آنتالیا قرار دارد. این مجموعه، اقامت خوشی را به همراه امکاناتی از جمله: سرویس رایگان اینترنت، 4 تا استخر سرپوشیده، سرسره آبی و یک مرکز آبگرم و سلامتی همراه با یک حمام بخار ترکی و یک سالن سونا را برای گردشگران خود عرضه می کند. مبلمان اتاق ها به سبکی مدرن ساخته شده اند. از دیگر مشخصات اتاق ها می توان به بالکن اختصاصی همراه با چشم اندازهای باغ، کوه، استخر و یا دریای مدیترانه، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، مینی کافه و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سرویس بهداشتی و سشوار مجهز اشاره کرد. برخی از اتاق ها هم مشرف به دریای مدیترانه هستند. همچنین مهمانان، شبانه روز، می توانند در لابی هتل به صرف نوشیدنی بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 45 دقیقه و مرکز شهر بلک 2 کیلومتر با ماشین می باشد.

مشخصات عمومی هتل Sherwood Dreams Resort

وضعیت دید هتل : چشم انداز کوه و دریای مدیترانه – محوطه هتل

تعداد اتاق ها : 304 اتاق

امکانات و خدمات هتل شروود دریمز ریزورت

هتل Sherwood Dreams Resort امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، مغازه و فروشگاه، فروشگاه پوشاک، کرایه ماشین بنا به درخواست مشتری، گاوصندوق، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای مهمانان و گردشگران ناتوان عزیز و گرامی، سرویس اتاق، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، میز 24 ساعته برای ارائه خدمات به گردشگران سرویس خشکشویی (لاندری)، منطقه ساحل خصوصی، فضای سبز، استخر سرپوشیده (تمام فصل)، استخر فضای باز (فصلی)، حمام بخار ترکی، سالن ماساژ، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام، حمام بخار فنلاندی، امکانات ورزش های آبی، بازی بولینگ، دارت، تنیس روی میز، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی و زمین تنیس شامل می شود.

رستوران و کافی شاپ هتل شروود دریمز ریزورت

هتل Sherwood Dreams Resort دارای 5 مجموعه کافه رستوران و 4 کافی شاپ می باشد که درآنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای مهمانان و گردشگران تور ترکیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در کافی شاپ های این اقامتگاه نیز می توانید از انواع نوشیدنی های غیر الکلی لذت لازم و کافی را برده و در نهایت پارکینگ آن نیز خصوصی و رایگان می باشد.

ما را دنبال کنید