خط مستقیم ویژه تهران26405757-021 00989198221232 parmis.travel

هتل کارمیر (KARMIR HOTEL)

نوع سرویس دهی : *BB ترکیه , آنتالیا مشاهده وب سایت

در منطقه گوینوک (کمر) در مجاورت هتل های Fame Residence Goynuk، Kilikya Palace Goynuk،  Queen’s Park Goynuk و Majesty Mirage قرار دارد، هتل کارمیر ریزورت (Karmir Resort & Spa) در سال ۲۰۱۴ با ۳ ساختمان ۴ طبقه بر روی زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع  بنا شده است .

این هتل بی نظیر دارای ساحل اختصاصی به فاصله ۹۰ متری ازهتل می باشد . فاصله هتل کارمیر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۰ کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر واز مرکز کمر ۸ کیلومتر فاصله دارد.

هتل کارمیر ریزورت دارای ۲۹۷ اتاق شامل :

اتاق های استاندارد ۲۳ متری شامل بالکن، تلویزیون LCD، حمام، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون .

۴۰ اتاق خانوادگی ۳۴ متری شامل دو اتاق خواب، بالکن، تلویزیون LCD، حمام با وان، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون .

۶ جونیور سوئیت ۴۰ متری شامل ۱ اتاق خواب و ۱ پذیرایی، بالکن، تلویزیون LCD، حمام با وان، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون.

۲ کینگ سوئیت ۵۱ متری شامل اتاق خواب بزرگ، بالکن، تلویزیون LCD، حمام با وان، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون .

۲ کامیر سوئیت ۶۳ متری شامل اتاق خواب بزرگ، تلویزیون LCD، حمام با وان، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون .

و۴ اتاق ویژه معلولین می باشد که تمامی اتاق ها از نظافت روزانه و صندوق امانات و وایرلس در لابی به صورت رایگان بهره مند هستند و دسترسی به اتاق ها به وسیله ۴ آسانسور صورت می‌گیرد.

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا در مجموع دارای ۹ رستوران و کافه می باشد که شامل رستوران CITRINE با ظرفیت ۶۵۰ نفر با سرو صبحانه، ناهار و شام – رستوران RUBI مخصوص سرو شیرینی جات – رستوران SAPPHIRE مخصوص سرو کیک و کلوچه – اسنک رستوران QUARTZ با سرو اسنک و فست فود – ۲ رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ایتالیایی و ترکی – کافه کنار استخر  و کافه JADE PUB می باشد .

امکانات تفریحی و رفاهی هتل کارمیر ریزورت آنتالیا در مجموع ۵ استخر ( ۱ استخر مخصوص کودکان ) و ۷۰۰ مترمربع مرکز SPA با امکانات سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی و ۸ اتاق ماساژ می باشد .

همچنین در هتل کارمیر ریزورت برای کودکان ۴-۱۲ سال امکانات تفریحی از جمله استخر کودکان و باشگاه کودکان وجود دارد که در آن می‌توانند به بازی و تفریح مشغول شوند. زمین تنیس، سالن تناسب اندام، پارک آبی و دارت بصورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد .

ما را دنبال کنید